Kategorie produktów

Marka Leibniz osładza powrót do szkoły

Wtorek, 09 sierpnia 2016 HURT & DETAL Nr 08/126. Sierpień 2016
W sierpniu rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna „Leibniz – Back to school”, przygotowana z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli naszych ciasteczek czeka ponad 600 tysięcy wyjątkowych planów lekcji z unikalną grafiką nawiązującą do klimatu marki. Zabawne hasła i wizualizacje pysznych herbatników, które znalazły się na planach z pewnością spowodują, że powrót do szkoły będzie przyjemniejszy.
Każdy, kto kupi minimum 1 dowolny produkt marki Leibniz, otrzyma oryginalny plan lekcji. Działania swoim zasięgiem obejmują zarówno kanał tradycyjny, jak i największych klientów sieciowych. Promocję wspiera komunikacja w gazetkach oraz w punktach sprzedaży – plakaty oraz wobblery. Dodatkowo, produkty marki Leibniz w nowej szacie graficznej, są również doskonale widoczne dzięki wyróżniającym się materiałom POS.

leibniz_kc_witaj_szko_____o_A1_blue_L.jpg




tagi: Leibniz , powrót do szkły , plan lekcji , promocja , Leibniz – Back to school , herbatniki ,